یادگیری مهارت های کاربردی و پولساز در آموزشگاه گرافیستار

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رپرتاژ آگهی - راه های یادگیری آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور را می توان از دو جهت یاد گرفت که بطور مختصر در ادامه شرح خواهیم داد.

یادگیری مهارت های کاربردی و پولساز در آموزشگاه گرافیستار

یادگیری حضوری آموزش ایلوستریتور

شما برای این که ایلوستریتور را یاد بگیرید می توانید با حضور در کلاس های آموزشی و آکادمی های تخصصی این برنامه را آموزش ببینید که طبق معمول در بازه بین یک الی چهار ماه برای یادگیری مقدماتی تا پیشرفته آموزش ایلوستریتور زمان احتیاج می باشد.

ناگفته نماند این نوع راستا مزایا و معایب خاصی نیز دارد. از مزایای این نوع آموزش به همراه بودن استاد برای حل مشکل و برطرف خطای هنرآموز می باشد که می تواند هرگونه سوال و ابهاماتی را برای یادگیرنده روشن نماید و دیگر مزیت این نوع آموزش یادگیری مرحله ای و پله پله آن است که باعث می گردد یادگیرنده این راستا را با زمان بیشتری و کارایی بهتری سپری کند. اما معایب این نوع یادگیری آموزش رایگان ایلوستریتور نسبت به مزایای آن نیز کم نیست مشکلاتی از قبیل گران بودن دوره ها، ضعف کارآمدی بعضی از آکادمی ها، عدم بیان ترفندهای گرافیکی و نکات مربوط به طراحی وکتور حرفه ای، عدم تجربه گرایی و پذیرش چالش های مورد احتیاج در ساخت پروژه ها که جمعاً باعث می گردد یادگیرنده در کنار این راستا پس از مدتی از راستا دوم یعنی یادگیری با لوح فشرده نیز استفاده نماید.

خودآموزی تجربی آموزش ایلوستریتور

راستا خودآموزی تجربی همانگونه که از عنوان آن تعیین است راستای پر مشقت و حوصله سر بر است اما می تواند برای بعضی از افراد در آموزش ایلوستریتور مزایای بسیار زیادی داشته باشد.

این راستا که توسط خود فرد که با روبرو شدن برنامه ایلوستریتور صورت می گیرد، یادگیرنده با مطالعه و شناخت زبان گرافیک می تواند این برنامه را فرا بگیرد که باعث شده است بعضی از استفاده کنندگان از این راستا امروزه، وکتورها و تصاویر خاص گرافیکی را در کارنامه خود داشته باشند و این فقط به وسیله تجربه و چالش های ایجاد شده در راستا طراحی گرافیکی صورت می گیرد. اما ناگفته نماند برای استفاده از این راستا شما باید حداقل با زبان طراحی که در برنامه های هم رده مانند فتوشاپ، کورل دراو و… وجود دارد آشنا بوده و یا با ترفندهای عمومی شرکت ادوبی نیز آشنایی کامل داشته باشید.

آموزش پریمیر گام به گام ویژه بازار کار

ادوب پریمیر پرو یک بستۀ نرم افزاری ویرایش ویدئو است که برای مشتاقان مبتدی و همچنین افراد حرفه ای بسیار مناسب است. می توانید این نرم افزار را به تنهایی و یا بهمراه بقیۀ برنامه های کاربردی مانند ادوب فتوشاپ، افترافکت، و غیره استفاده نمایید. ادوب پریمیر پرو یک برنامۀ کاربردی ویرایش فایل های ویدئویی برای دسکتاپ است که توسط علاقه مندان و افراد حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که توسط کارمندان هالیوود نیز مورد استفاده قرار می گیرد، به کاربران اجازه می دهد فیلم های خام را به فراوریات شگفت انگیز سینمایی تبدیل کنند

آموزش رایگان پریمیر در گرافیستار

از طرف دیگر ، ویرایش غیر خطی ویدئو به شما امکان می دهد مستقیماً به فریمی که می خواهید ویرایش انجام دهید بروید. آموزش پریمیر یک ویرایشگر غیر خطی است. ابتدا با دریافت یا بلعیدن محتوا آغاز خواهید کرد ، سپس آن محتوا را به قطعات تقسیم کنید. شما می توانید کلیپ ها را تقسیم کنید ، فیلترها و جلوه ها را اضافه کنید و فریم ها را اصلاح کنید. با این حال ، پریمیر فیلم اصلی را تغییر نمی دهد ، به همین دلیل است که می گوییم غیر مخرب است. عصر رسانه های دیجیتال ، برخلاف حلقه های نوار ، به امکان این نوع ویرایش غیر خطی یاری می نماید.

در این دوره آموزش پریمیر شما در یک دوره با سناریو آموزشی از پیش تعریف شده، با کامل ترین سرفصل آموزش پریمیر در آخرین نسخه روز آن یعنی 2019 در زبان فارسی و استاد با تجربه کار تدوین در سطوح مختلف، شما دوره ای را ضبط شده در محیط استودیو به راحت ترین شکل ممکن جهت استفاده دریافت خواهید کرد

بازار کار پیش روی شما پس از آموزش پریمیر

احتمالا شما که مخاطب این آموزش پریمیر هستید یا قصد ورود به بازار کار تدوین را دارید یا اینکه تدوینگرید و با نرم افزارهای دیگری مثل ادیوس یا فاینال کات در حال تدوین هستید و ویژگی های رو به پیشرفت پریمیر شما را جذب خود نموده است. در این قسمت چشم انداز پیش روی یک تدوینگر که متخصص پریمیر میباشد را برای شما روشن میکنیم تا با چشمانی باز بتوانید در این تخصص کسب درآمد کنید.

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در افتر افکت

انیمیشن سازی یکی از دوره های جذاب و پرطرفدار در حیطه هنر است که در آموزش ساخت انیمیشن در افتر افکت هنرجو در ابتدا با یادگیری اصول طراحی مدل و شخصیت و ساخت مدل 3 بعدی آن آمادگی لازم برای خلق شخصیت خود را پیدا میکند و با یادگیری تکنیک های لازم در جلوه های کامپیوتری و پیش فراوری وارد ساخت مدل 3 بعدی در کامپیوتر میگردد و در ادامه با ساخت صحنه های مورد احتیاج و یادگیری انیمیت شخصیت ، انیمیشن خود را میسازید

وقتی به انیمیشن دوبعدی اشاره می کنم منظورم انیمیشن های بر پایه وکتور است؛ مثل انیمیشن های flash، این نوع انیمیشن به دلیل ارزان و آسان بودن در دهه گذشته هواداران بسیاری داشته.

به این دلیل انیمیشن دوبعدی را در گروه متفاوتی قرار دادم چون برای انیمیشن دوبعدی در فریم به فریم انیماتور می تواند انتخاب کند به جای چند مرتبه طراحی کاراکتر از تکنیک ریگ بندی کاراکتر و بعد حرکت بخش های مختلف بدن به صورت جداگانه استفاده کند. افکت های بعدی به شما اجازه استفاده از تکنیک ریگ یا ابزار puppet برای حرکت قسمت های مختلف بدن می دهد. اگر تازه آغاز به کار انیمیشن سازی نموده اید و یا طراح قدرتمندی نیستید این نوع انیمیشن انتخاب خوبی است.

نرم افزارهای ساخت انیمیشن دو بعدی

در ابتدا توصیه می گردد که شما نرم افزار های فلش و فوتو شاپ را یاد بگیرید. و بعد به سراغ نرم افزار های دیگر بروید، که به آن ها در ادامه اشاره خواهد شد.

نرم افزار فلش: نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.

نرم افزار فوتوشاپ: بدون شک قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس، ساخت مدل های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می گذرد و مرتباً با ویژگی های جدید به روز می گردد.

نرم افزار افتر افکت: نرم افزاری پیشرو برای ایجاد حرکت های گرافیکی پیچیده و جلوه های بصری سینمایی است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "یادگیری مهارت های کاربردی و پولساز در آموزشگاه گرافیستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگیری مهارت های کاربردی و پولساز در آموزشگاه گرافیستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید