یوسفی: دربی سرنوشت فصل را روشن می نماید، چه کسی نمی خواهد استقلال قهرمان گردد؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، پیشکسوت فوتبال ایران دربی پیش رو را در سرنوشت این فصل لیگ برتر موثر دانست و گفت: اگر پرسپولیس، استقلال را ببرد قهرمان خواهد شد.

یوسفی: دربی سرنوشت فصل را روشن می نماید، چه کسی نمی خواهد استقلال قهرمان گردد؟

رحیم یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تیم مسلم با اشاره به پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و امتیاز از دست دادن استقلال مقابل نساجی گفت: شرایط جدول خوب شد، از یک طرف پرسپولیس برد و از طرف دیگر استقلال مساوی کرد و اختلاف دو تیم به سه امتیاز رسید. حالا می گردد امیدوار بود که بچه ها دربی را ببرند و از نظر امتیازی برابر شویم.

وی دربی روز 26 اسفند را برای هر دو تیم خیلی پراهمیت خواند و ادامه داد: اگر دربی را ببریم تیم قهرمان می گردد، از نظر من دربی خیلی مشخص نماینده است و همه چیز بستگی به آن دارد.

یوسفی در خصوص اینکه استقلالی ها دو مهره شان را به خاطر سرباز شدن از دست داده اند، توضیح داد: نمی گردد گفت استقلال در پی این اتفاق ضعیف می گردد. افرادی که در لیگ برتر بازی می نمایند همه در یک سطح هستند و فاصله بازیکنان با هم خیلی زیاد نیست. مطمئنا جایگزین های مرادمند و یزدانی کمتر از دو بازیکن جدا شده نیستند. نبود این دو نفر آنقدر هم نمی تواند تاثیرگذار باشد.

بازیکن سابق سرخپوشان در خصوص ادعای استقلالی ها مبنی بر اینکه نمی خواهند این تیم قهرمان گردد، گفت: چه کسی نمی خواهد؟ وقتی استقلال 7 امتیاز جلو بود این صحبت ها نبود، حالا دوباره یک مساوی دادند و این حرف ها آغاز شد. اینها از ضعف است. به نظر من حتی یک تیم هم ببازد، باید باختش را گردن بگیرد. مطرح کردن این حرف ها وقتی امتیاز از دست می دهی، کار آدم های بزرگ نیست.

این پیشکسوت با تاکید براینکه پرسپولیس باید همه بازی های مانده اش را ببرد تا قهرمان گردد، گفت: بچه ها می دانند که باید کار خودشان را انجام دهند. باخت و مساوی هم بخشی از فوتبال است، اما اگر دربی را ببرند شرایط فرق می نماید. زمانی که ما هم بازی می کردیم، علی پروین می گفت استقلال را ببرید، اصلاً نمی خواهد قهرمان شوید. این بار شرایط طوری است که بردن استقلال، پرسپولیس را برای قهرمانی جلو می اندازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوسفی: دربی سرنوشت فصل را روشن می نماید، چه کسی نمی خواهد استقلال قهرمان گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: دربی سرنوشت فصل را روشن می نماید، چه کسی نمی خواهد استقلال قهرمان گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید