یوونتوس با قراردادی انحصاری دوباره به بازی های فیفا بازمی شود

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، فیفا 23 (FIFA 23) یکی از عناوینی است که این مدت اخبار زیادی از آن منتشر شده است. از تکنولوژی های نو گرفته تا اضافه شدن جام جهانی همگی باعث شدند تا فیفا 23 بزرگ ترین عنوان این مجموعه باشد. حال اعلام شده که پس از 3 سال تیم یوونتوس (Juventus) دوباره به این مجموعه بازگشته است.

یوونتوس با قراردادی انحصاری دوباره به بازی های فیفا بازمی شود

شرکت الکترونیک آرتز (EA) اعلام نمود که یک قرارداد اختصاصی و چندساله با این تیم بسته است. به این معنا که در فیفا 23 تیم یوونتوس به همراه لوگو و ورزشگاه رسمی این باشگاه حضور خواهند داشت. بازیکنان قدیمی این تیم مثل کلاودیو مارچیسیو (Claudio Marchisio) نیز به عنوان یک کارت در آلتیمیت تیم (Ultimate Team) حضور خواهند داشت.

در سال 2019 کونامی تیم یوونتوس را به صورت اختصاصی برای بازی خود یعنی PES 2019 خریداری کرد. از آنجا بود که برای چند سال الکترونیک آرتز باید از یک نام تقلبی برای یوونتوس استفاده می کرد. این باعث شد تا هواداران تیم یوونتوس به سمت بازی PES ترغیب بشوند.

رقابت میان کونامی و الکترونیک آرتز برای رجحانن بازی فوتبال چندین سال سابقه دارد. هر دو عنوان این شرکت هواداران زیادی داشته و این هواداران نیز با یکدیگر رقابت می نمایند. با اینحال در این مدت مجموعه فیفا رجحان خود را اثبات نموده است. این بازی ها با گرافیک خیره نماینده و گیم پلی بسیار واقعی توانستند نسبت به رقیب ژاپنی خود بهتر عمل نمایند. همینطور اینکه فیفا همچنان تیم های بیشتری را به صورت رسمی در خود دارد.

نام بازی PES سال گذشته به eFootball تغییر کرد. این بازی اصلاً نتوانست خوب عمل کند و باعث شد به طور کلی مجموعه فوتبالی کونامی از بین برود. با اینحال رایگان بود و همچنان در حال پیشرفت است. عرضه ابتدایی بازی باعث شد دیدگاه گیمرها نسبت به eFootball بد بشود. به همین با افت مجموعه PES، فیفا توانست برنده از این رقابت بیرون بیاید.

فیفا 23 آخرین عنوان از این مجموعه با نام فیفا است. به علت مشکلاتی که بین شرکت فیفا و الکترونیک آرتز پیش آمد از سال بعد نام این عناوین تغییر خواهد نمود. با اینحال در حال حاضر فیفا 23 بزرگ ترین و رجحانن عنوان این مجموعه بوده که قابلیت های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "یوونتوس با قراردادی انحصاری دوباره به بازی های فیفا بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس با قراردادی انحصاری دوباره به بازی های فیفا بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید