5 دمنوش ساده برای سم زدایی ریه

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، پیش از آنکه آلودگی هوا پیامدهای خود را بر سلامت داشته باشد و با مسائل جدی تر همراه گردد ضروری است راهکارهای مناسبی برای مقابله با آن بکار گرفته شوند.

5 دمنوش ساده برای سم زدایی ریه

هنگام بالا رفتن سطح آلودگی هوا در بعضی از فصول و روزها با مصرف بعضی انواع نوشیدنی ها می توان سموم را از ریه ها پاک کرد.

به نوشته ان دی تی وی از جمله این نوشیدنی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- دمنوش لیمو و عسل و زنجبیل

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است که می تواند سرفه و احتقان را کاهش دهد. همچنین عسل از سرفه های متوالی جلوگیری نموده و لیمو به دلیل دارا بودن ویتامین C سیستم ایمنی را تقویت می نماید. نوشیدن این دمنوش ریه ها را به طور طبیعی پاکسازی می نماید.

2- چای سبز

این دمنوش علاوه بر آنکه به کاهش وزن یاری می نماید حاوی آنتی اکسیدان است که مواد سمی را از بدن دفع نموده و گوارش را بهبود می دهد.

3- نوشیدنی زردچوبه و زنجبیل

خواص دارویی زردچوبه در کنترل سرفه، احتقان و سرماخوردگی تایید شده است. کورکومین موجود در زردچوبه خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی دارد. همچنین زنجبیل حالت تهوع را رفع نموده و احتقان را کاهش می دهد.

4- چای ماسالا

این دمنوش از سال ها قبل در درمان بیماری هایی از قبیل سرفه، سرماخوردگی، احتقان و مسائل تنفسی کاربرد داشته است. در آماده سازی این دمنوش ترکیب های دیگری از قبیل زنجبیل و دارچین استفاده می گردد که این مواد نیز خاصیت ضد التهابی دارند. این دمنوش گلو را صاف نموده و از میزان التهاب آن می کاهد.

5- دمنوش ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان به کاهش سرفه و احتقان یاری می نماید. آنالیز ها نشان می دهد دمنوش شیرین بیان خاصیت ضد ویروسی و ضد میکروبی دارد.

منبع: همگردی

به "5 دمنوش ساده برای سم زدایی ریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دمنوش ساده برای سم زدایی ریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید