اخبار مجلس

مصوبات قرار خدمت منطقه 20 اجرا می شوند ، توسعه خطوط ریلی و زیرساخت های صنعت توریسم

مصوباتی که در پویش قرار خدمت منطقه 20، با توجه به نیازسنجی محله ها به تصویب رسیدند، اجرایی شدند.

22 مرداد 1401

زنجیرهای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار پای کارآفرینان را بسته است

تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی تصویب و اجرایی کردن قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را مصداق یک نهضت مشترک بین مجلس و دولت به منظور برداشتن زنجیر هایی خواند که به پای فعالان و کارآفرینان بسته شده است.

16 خرداد 1401

فرصت دو هفته ای استقلال برای دفاع از شکایت میلیچ

به گزارش خبرنگاران، هرویه میلیچ مدافع چپ و سابق آبی پوشان که بعد از اتمام قراردادش در نیم فصل دوم فصل گذشته از استقلال جدا شد و به کشورش بازگشت، اخیراً به منظور دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایتی را در کمیته انضباطی فیفا طرح نموده است.

6 خرداد 1401

چه بر سر حقوق کارمندان دولت در سال 1401 می آید؟

دولت میخواهد حقوق کارکنان خود را به شکل میانه 10 افزایش دهد. این خبر نخستین بار با صدور بخشنامه بودجه سال 1401 به دستگاه های دولتی منتشر شد. در این بخشنامه تاکید شده بود که اندازه افزایش حقوق کارکنان 10 درصد در نظر گرفته گردد. اما حالا مجلسی ها می گویند که...

24 دی 1400

مشارکت مدیریت شهری در ارتقاء معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی

تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور به استانداران سراسر کشور مبنی بر مشارکت فعال مدیریت شهری در اجرای طرح ارتقاء معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی در همکاری...

19 شهریور 1400

اعلام وصول طرح استخدام معلمان و لایحه حمایت از هنرمندان

تهران (پانا) - در انتها نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، عضو هیات رئیسه مجلس اعلام وصول یک طرح و سه لایحه را قرائت کرد.

25 تیر 1400

ذهنیت مردم ایران نسبت به کره جنوبی منفی است

رئیس مجلس در ملاقات نخست وزیر کره ضمن انتقاد صریح به وی گفت: اگر سفیر کره در بازار تهران از مردم سوال کند متوجه می شوید که ذهنیت مردم نسبت به شما منفی است.

11 اردیبهشت 1400

مراجعه 1660000 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی طی یک سال گذشته

شهر: سال گذشته یک میلیون و 660 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه نموده است که از این تعداد، 36 درصد از خودروها به علت نقص فنی پیروز به اخذ معاینه فنی در مراجعه نخست نشده اند. همچنین گفتنی است که از ابتدای سال جاری هزینه مراجعه نخست معاینه...

1 اردیبهشت 1400

دستور روحانی برای جلوگیری از افزایش قیمت ها ، کالاهای اساسی خط قرمز دولت است

به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی، رئیس جمهور امروز یکشنبه در آیین بهره برداری و شروع عملیات اجرایی 5 بخش از طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استان های هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در پنجاه و هفتمین پویش...

16 فروردین 1400

شرط دریافت وام 100 میلیون تومانی ازدواج اعلام شد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج در سال 1400 گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ناشی از این افزایش، به هر شخص در دوران زندگی فقط یک بار وام ازدواج داده خواهد شد.

9 اسفند 1399

از همسان سازی حقوق بازنشستگان چه خبر؟

به گزارش خبرنگاران، 3.5 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی حالا با مصوبه کمیسیون تلفیق درباره شرایط حقوقی شان برای سال 1400 کمی از نگرانی هایشان کاسته می شود؛ چراکه با مصوبه نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق، اعتبار لازم برای اجرای دومین مرحله همسان سازی حقوق...

6 اسفند 1399

ارائه یک لایحه جدید تقویت تحریمها علیه سوریه در کنگره آمریکا

کمیته موسوم به کمیته مطالعات جمهوریخواهان آمریکا پیش نویس لایحه ای را به مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر در ارتباط با سوریه تحت عنوان لایحه قانون 2020 متوقف ساختن کشتار در سوریه ارائه کرد.

30 دی 1399

نقش پر رنگ زنان در تیم رسانه ای بایدن

خبرگزاری خبرنگاران- منابع خبری در آمریکا از معین شدن اعضای تیم رسانه ای؛ اقتصادی و مشاوران ارشد جوبایدن خبر می دهند.

8 دی 1399

دانشجویان پرستاری ملزم به حضور در کارآموزی ها شدند؛ البته بدون ماسک و گان!

دانشجوی پرستاری دانشکده علوم پزشکی آزاد البرز گفت: دانشجویان پرستاری این دانشگاه ملزم به حضور در دوره های کارآموزی شدند، اما مسئولان دانشگاه ماسک و گان در اختیار آنان قرار نمی دهند.

23 آذر 1399

پنجره جابجایی شهر خودرو باز شد

تهران (پانا) - تیم حقوقی شهرخودرو در روزهایی که فوتبال ایران و باشگاه های عظیم پایتخت با پرونده های ریز و درشت بین المللی روبه رو هستند، به پیروزی های مهمی دست یافت.

25 آبان 1399

هزینه دارو و درمان کرونا برای یک بیمار تامین اجتماعی چقدر است؟

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی هزینه های درمان کرونا برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد را تشریح کرد.

13 مهر 1399

ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف 24 ساعت، نحوه فروش...

21 شهریور 1399

ترامپ کنگره را به وتو تهدید کرد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری به دموکرات های کنگره آمریکا درباره کوشش برای حذف مظاهر برده داری هشدار داد.

7 شهریور 1399

5 رسته شغلی جدید به فهرست مشاغل آسیب دیده از کرونا اضافه شد

به گزارش خبرنگاران، محمد مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، در بخشنامه مورخ 1399/3/25 فهرست 5 رسته شغلی اضافه شده به فهرست مشاغل آسیب دیده از کرونا در راستای حمایت از صاحبان کسب وکارها ابلاغ کرد.

26 مرداد 1399

تصویب اعطای مجوز اقامت پنج ساله به سپرده گذاران و سرمایه گذاران خارجی

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از فراهم شدن زمینه های اجرای مصوبه صدور مجوز اقامت پنج ساله به اتباع خارجی سرمایه گذار و سپرده گذار در کشور به دستور وزیر کشور اطلاع داد.

19 تیر 1399
تعداد: (26)