آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد جانباختگان کرونا استان به 906 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 449 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 212 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 65 هزار و 464 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اسم کرد: از 769 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 28 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود، بعلاوه از 473 نمونه رپید تست 12 درصد موارد مثبت و در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی هستند.

دکتر یزدانپناه توضیح داد: با توجه به ماهیت ابن بیماری ، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، حفاظت فردی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات ضروری است.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی خاطر نشان کرد: مردم باید بیماری کرونا را به اسم یک واقعیت بپذیرند اما تا زمان اتمام واکسیناسیون، باتوجه به اینکه بیماری به قوت خوت آسیب زا است، باید در ارتباط با محیط و افراد جامعه محتاطانه رفتار کنند . با توجه به افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور و استان ضروری است مردم همزمان با فراخوان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن های خود را تزریق کنند تا مرگ و میر کاهش یابد و اگر دوباره درگیر کرونا شدند شدت بیماری در آنها کم باشد .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کرونا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید