ادامه بلاتکلیفی لیگ برتر بسکتبال در روزهای کرونایی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در حالی که مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران اعلام نموده بودند تا تاریخ 20 فرودین ماه تکلیف نهایی بازی های لیگ برتر را تعیین می نماید، اما همچنان تصیمی از سوی فدراسیون در خصوص آینده بازی های لیگ گرفته نشده است.

ادامه بلاتکلیفی لیگ برتر بسکتبال در روزهای کرونایی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در حالی که بسیاری از لیگ های معتبر رشته های مختلف ورزشی در ایران و دنیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو یا تعطیل شده اند، با این حال فعلا خبری از تصمیم گیری در خصوص لیگ برتر بسکتبال ایران از سوی مسئولان فدراسیون ایران نیست.

این مسئله در حالی است که مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال 12 فروردین ماه 1399 در گفت وگو با وبلاگ تیم مسلم، درباره زمان مشخص شدن تکلیف بازی های مرحله پلی آف لیگ اظهار کرد: باید یک جلسه با مربیان و مدیر عاملان تیم ها داشته باشیم تا مساله لیگ را تمام کنیم. ان شاءالله در اولین فرصت که با دوستان دور هم جمع شویم تصمیم می گیریم. حتی اگر نتوانیم دور هم جمع شویم به وسیله فضای مجازی نظرات شان را خواهیم پرسید و تا 20 فروردین تکلیف لیگ مشخص می گردد.

با توجه به اظهارات دبیر فدراسیون، تکلیف نامعلوم بازی های پلی آف لیگ برتر بسکتبال باید تا روز گذشته مشخص می شد که این اتفاق رخ نداد، حال باید دید که فدراسیون بسکتبال چه تصمیمی در این مورد می گیرد! همچنین این موضوع در شرایطی است که تعدادی از مربیان لیگ رجحان مانند مصطفی هاشمی، معتقدند که فدراسیون باید از الآن برنامه ریزی خود را برای روزهای بعد کرونا انجام دهد.

او در مصاحبه اش با وبلاگ تیم مسلم، در این مورد گفت: نباید شرایط به گونه ای باشد که پس از بهتر شدن شرایط، تازه به فکر برنامه ریزی باشیم. مسئولان فدراسیون باید از الآن برنامه های خود را برای روزهای بعد کرونا آماده نمایند، به هر حال دیر یا زود این ویروس کنترل می گردد. الان زمان مناسب است تا در خصوص برگزاری مرحله پلی آف لیگ تصمیم گیری گردد.

با این حال فدراسیون بسکتبال تا به امروز راجع به شرایط لیگ تصمیم گیری نکرده و هیچ اطلاع رسانی هم در خصوص زمان تصمیم گیری صورت نگرفته است تا بر ابهامات افزوده گردد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که با توجه به تعطیلی برنامه های تیم ملی بخاطر تعویق المپیک، موضوع لیگ که تنها دغدغه فعلی جامعه بسکتبال است، چه زمانی توسط فدراسیون مشخص تکلیف خواهد شد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه بلاتکلیفی لیگ برتر بسکتبال در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بلاتکلیفی لیگ برتر بسکتبال در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید