بارش میانگین 20 میلی متر باران در روزهای پایانی هفته در کرمان

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/کرمان مدیرکل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید تا روز جمعه در استان فعال خواهد بود، گفت: پیش بینی می شود در شهر کرمان نیز در روزهای آینده به طور متوسط شاهد 15 تا 20 میلی متر بارندگی باشیم.

بارش میانگین 20 میلی متر باران در روزهای پایانی هفته در کرمان

تورج جدیدی عصر امروز در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به احتمال بارندگی در روزهای اخیر در استان کرمان گفت: سامانه بارندگی از چهارشنبه هفته جاری وارد استان می شود و از چهارشنبه شب شاهد بارندگی در نیمه غربی استان کرمان خواهیم بود.

جدیدی اضافه نمود: علاوه بر احتمال بارندگی به میزان میانگین 40 تا 50 میلی متر در بافت و رابر، شاهد بارندگی در زرند، دشت خاک تا مرز استان یزد به میزان میانگین 25 میلی متر خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید تا روز جمعه در استان فعال خواهد بود، گفت: پیش بینی می شود در شهر کرمان نیز در روزهای آینده به طور متوسط شاهد 15 تا 20 میلی متر بارندگی باشیم.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، معاون خدمات شهری شهردار کرمان هم در این نشست با بیان اینکه از شب گذشته تا به امروز، 30 تانکر در حال جمع آوری آب های حاصل از بارندگی در سطح معابر هستند، گفت: اکنون، 24 تانکر شهرداری و بخش خصوصی و 6 تانکر سایر دستگاه های استان در حال جمع آوری آب های سطح معابر هستند، اما اگر تانکرهای بیشتری در اختیار داشته باشیم، کار با سرعت بیشتری انجام می شود.

مهدی نیکویی اضافه نمود: دریاچه بلدالامین هم نیاز به لایروبی و عمیق سازی دارد تا ظرفیت جمع آوری آب در این دریاچه بیشتر شود.

وی با اشاره به خرید سه تانکر 30 هزار لیتری توسط شهرداری کرمان و به کارگیری تمام ظرفیت شهرداری گفت: برای جمع آوری روان آب های حاصل از بارندگی اخیر و بارندگی آینده، به 20 تانکر، بیل مکانیکی و کامیون نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش میانگین 20 میلی متر باران در روزهای پایانی هفته در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش میانگین 20 میلی متر باران در روزهای پایانی هفته در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید