بازی افتخاری علی پروین در فیلمی دردآور

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، علی پروین به تازگی در فیلم تلویزیونی درباره جانبازان اعصاب و روان بازی نموده که کارگردانش آن را فیلمی توصیف دانسته است که دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

بازی افتخاری علی پروین در فیلمی دردآور

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، فیلم تلویزیونی بچه های دیروز سوم خرداد ماه 1400 کلید خورده و به گفته نویسنده و کارگردان آن درباره افرادی است که یک مرگ خاموش را چاشنی زندگیشان نموده اند، افرادی که برای دفاع از کشور و ناموس از جان خود گذشتند؛ جانبازان اعصاب و روان که دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

بازیگران بچه های دیروز که قصه کوشش و فداکاری و شجاعت است علی پروین، محمد نصرتی، حمید کریمی، سرهنگ راهنمایی الله سجادی، حمیدرضا کردسیچانی، اندیشه یدی، علی گلزار، صبا فدایی، آدرینا وکیلی، بردیا کشاورز، متین گروسی، علیرضا محمدی، حمید حلمی پور، هستی حسینی کاخکی، فاطمه شهنهاد، محمد غفاری، احسان شریف کاظمی و اهورا دمنابی اند.

محبوبه نورنقدی که چندی پیش تله فیلم حباب ها صدای بلند دارند را به اتمام رساند، در ادامه سال 1400 آثاری چون 5 دقیقه تا فستیوال، تئاتر موزیکال پنجره آنطرف خیابان و قصه معجزه عشق است را خواهد ساخت و فیلم سینمایی م.مردادیان که طنز موقعیت است هم پاییز 1400 به کارگردانی او وارد مرحله پیش فراوری خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "بازی افتخاری علی پروین در فیلمی دردآور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی افتخاری علی پروین در فیلمی دردآور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید