بعثت کرمانشاه در شرایط قرمز

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/کرمانشاه شمارش معکوس برای خاتمه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال آغاز شده و بعثت کرمانشاه سه هفته مانده به خاتمه این رقابت ها روزهای پُراسترسی پیش رو دارد.

بعثت کرمانشاه در شرایط قرمز

باوجود اینکه پیروزی هفته قبل برابر سردار بوکان امیدی تازه در رگ های این تیم قعرجدولی تزریق کرد، اما این کافی نبود، چراکه قرمز پوشان بعثت در شرایط قرمز جدول قرار دارند و برای بقای در لیگ باید از سه بازی پیش رو در دو بازی با دست پُر از زمین مسابقه خارج شوند.

هرچند حضور فرشید استحقاری از مربیان سابق تیم های نساجی مازندران و بادران تهران روی نیمکت این تیم در رقابت های هفته گذشته تاثیر مثبت خود را نشان داد و بعثتی ها با سه امتیاز بازی را به نفع خودشان در خانه به سرانجام رساندند، اما باید دید که در رقابت های هفته بیست و چهارم که فردا(دوازدهم مرداد) برگزار می گردد، این تیم برابر میزبانش ایرانجوان بوشهر چه عملکردی خواهد داشت.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در گفت و گو با وبلاگ تیم مسلم، درخصوص آخرین شرایط تیمش در هفته های سرانجامی رقابت های لیگ گفت: تاسرانجام این رقابت ها حدود سه هفته ای باقی مانده و در این مدت کوشش می کنیم تا با کسب امتیازهای لازم بتوانیم درلیگ ماندگار شویم.

وی بااشاره به حضور فرشید استحقاری روی نیمکت این تیم، اظهار داشت: حضور این مربی با تجربه یک شوک مثبت به تیم وارد کرد و توانستیم در هفته گذشته بازی حساب شده ای را برابر سردار بوکان داشته باشیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در ادامه به بازی پیش روی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر اشاره نمود و گفت: باتوجه به اینکه حریف بوشهری ما هم در این ملاقات شرایط خوبی در لیگ ندارد، هر دو تیم برای کسب سه امتیازی بازی می جنگیم.

وی اضافه نمود: برای حضور در این ملاقات تمرینات خود را بخوبی پشت سرگذاشته ایم، اما کمی از گرمای زیاد هوای بوشهر نگرانیم که می تواند بازیکنان ما را کلافه کند و با مشکل روبرو شویم.

لرستانی تاکید نمود: هرچند هنوز هم به علت عدم رسیدن بازیکنان به سطح آمادگی بالا در زمان برگزاری مسابقه مصدومین زیادی می دهیم، اما ما به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم، برای همین باید تمام نیرو و توان خود را برای کسب پیروزی بگذاریم.

ملاقات بین دو تیم بعثت کرمانشاه و ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال عصر فردا(یکشنبه،12 مرداد) در بوشهر برگزار خواهد شد.

بعثت کرمانشاه تا سرانجام هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور با کسب 23 امتیاز در قعر جدول این رقابت ها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بعثت کرمانشاه در شرایط قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعثت کرمانشاه در شرایط قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید