بیشتر حوادث پر تلفات، حوادث ترافیکی هستند

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بیشتر حوادث پر تلفات کشور شامل حوادث ترافیکی است که در نقاط مختلف به وقوع می پیوندد.

بیشتر حوادث پر تلفات، حوادث ترافیکی هستند

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ تیم مسلم، اظهار کرد: ما در اورژانس کشور حوادث پر تلفات را حوادثی اعلام می کنیم که بیش از 3 کشته و 5 مصدوم داشته باشد.

وی توضیح داد: بیشتر حوادث پر تلفات کشور شامل حوادث ترافیکی است که در نقاط مختلف به وقوع می پیوندد.

رئیس سازمان اورژانس کشور بعلاوه اعلام نمود: به علت حوادث ترافیکی متأسفانه در کشور ما سالانه حدود 17 هزار فوتی داریم و این آمار و ارقام خوبی نیست.

میعادفر در ادامه یادآور شد: متأسفانه در سال گذشته آمار تلفات جانباختگان حوادث ترافیکی با افزایش روبرو بود و امیدواریم بتوانیم با تمام کوششی که در اورژانس به کار می گیریم و با هماهنگی سازمان هایی که کنار ما قرار دارند، در راستای کاهش حوادث ترافیکی قدم برداریم.

وی بعلاوه اضافه نمود: با وجود ترافیک، بافت فرسوده و ساختار شهری پیچیده ای که شهر تهران دارد، زمان بیشتری برای رسیدن به محل حادثه احتیاج است و گاهی با مشکل روبرو می شدیم که برای برطرف این معضل استفاده از اورژانس موتوری یا همان موتورلانس را جایگزین استفاده از آمبولانس نموده ایم و در کوشش هستیم تا ما هم از فناوری های نوین در دسترس در سایر کشورها در حوزه سلامت و خدمات اورژانسی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیشتر حوادث پر تلفات، حوادث ترافیکی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر حوادث پر تلفات، حوادث ترافیکی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید