خودکشی جوان ایلامی به خاطر فقر و بیکاری

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، جوانی 33 ساله متاهل ایلامی که دارای 2 فرزند است به دلیل فقر مالی و بیکاری خودکشی کرد.

خودکشی جوان ایلامی به خاطر فقر و بیکاری

به گزارش خبرنگار ایلنا، جوان متوفی در وصیت نامه خود مسائل مالی، بیکاری و تنگدستی را عامل خودکشی قید کرده و سپس با حلق آویز کردن خود به زندگیش انتها داد.

این جوان برای تامین مخارج زندگی خود و خانواده اش 5 سال است که به یکی از شهرستان های شیراز مهاجرت کرده و در یک شرکت خصوصی مشغول به کار بوده است که پس از تعدیل از کار و عدم توانایی مایحتاج زندگی اش در اقدامی جنون آمیز دست به خودکشی زد.

همسر متوفی فرزند دومش را باردار است.

پدر متوفی از جانبازان جنگ تحمیلی است که سال ها پیش به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفته و این خانواده نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

17 فروردین ماه نیز دختر بچه 12 ساله در روستای گاودل از توابع شهرستان تازه تاسیس هلیلان 17 با حلق آویز کردن خود از طریق طناب به زندگی اش انتها داد. خانواده این دختر بی بضاعت هستند و پدرشان تحت پوشش بهزیستی است؛ خانواده ای با 4 فرزند و پدری که از ناحیه دست قادر به کار نیست و از طریق حقوق و مستمری بهزیستی امرار معاش می کند.

این دختر که فرزند ارشد خانواده و کلاس پنجم ابتدایی بوده قبل سال جدید از پدر و مادرش تقاضای خرید لباس نو برای عید را داشته که به علت عدم تمکن مالی خانواده نتوانسته درخواست دخترشان را اجابت کند.

این دومین خودکشی در استان ایلام طی 10 روز گذشته براثر فقر مالی بوده است.

استان ایلام آمار خودکشی منجر به مرگ در سطح کشور شرایط مناسبی ندارد و ایلام بر اساس اعلام پزشکی قانونی رتبه 2 الی 3 را در کشور دارا است.

منبع: فرارو

به "خودکشی جوان ایلامی به خاطر فقر و بیکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی جوان ایلامی به خاطر فقر و بیکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید