رادوشویچ: دعوت شدن به تیم ملی کرواسی یک رویاست، امیدوارم باشگاه بلژیکی اولین قدم بیرانوند باشد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای علیرضا بیرانوند که فصل بعد راهی آنتورپ بلژیک می گردد، آرزوی موفقیت کرد.

رادوشویچ: دعوت شدن به تیم ملی کرواسی یک رویاست، امیدوارم باشگاه بلژیکی اولین قدم بیرانوند باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تیم مسلم، بوژیدار رادوشویچ در مورد آخرین شرایطش گفت: دوران کرونا، شرایط سختی برای من بود. به خصوص برای یک بازیکن حرفه ای که نمی توانست تمریناتش را آنطور که می خواهد انجام بدهد. سعی خودم را کردم، تمرینات را انجام دادم و امروز هم به ایران بازگشتم.

وی در مورد شرایط کرواسی از نظر شیوع کرونا، گفت: شرایط در کرواسی خوب است اما با این ویروس مقابله می کنیم. قدم به قدم زندگی به حالت عادی باز می گردد و امیدوارم شرایط در تمام جهان به زودی به حالت عادی بازگردد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دریافتی اقتصادی بازیکنان این تیم در چند روز اخیر و اینکه یحیی گل محمدی اعلام نموده شرایط تیمش از نظر اقتصادی مناسب است، گفت: من هم با مدیرعامل صحبت کردم و او قول داد تا در چند روز آینده به شرایط من هم رسیدگی کند. این مهم است که الان برگشتم و برای من اول فوتبال مهم است و بعد مسائل اقتصادی.

رادوشویچ در مورد اینکه گفته بود چهار سال منتظر چنین روزهایی بوده تا دروازه بان شماره یک پرسپولیس گردد، گفت: بله، چهار سال در این تیم منتظر بودم و در تمام تمرینات و بازی ها بهترین عملکرد را داشتم و برای فصل آینده منتظر هستم که بازی کنم.

وی درباره اینکه بیرانوند نیز گفته اکنون حق رادوشوویچ است او دروازه بان اول پرسپولیس گردد، گفت: قدردان او و نظری که داده هستم. ما دوست هم هستیم و بهترین ها را برای او در اروپا آرزو دارم. در این چند سالی که در پرسپولیس بودیم، او را شایسته بهترین ها می دانستم و امیدوارم این باشگاه بلژیکی اولین قدم او در اروپا باشد.

دروازه بان پرسپولیس در مورد اینکه آیا در صورت بازی کردن به عنوان دروازه بان اول پرسپولیس آیا این انگیزه را دارد به تیم ملی کرواسی هم دعوت گردد، گفت: یک رویا برای من است. کار سختی خواهد بود، چون در ایران بازی می کنم و شاید در کرواسی دیدگاه ها متفاوت باشد، البته هیچ وقت نمی گویم هرگز و اگر این اتفاق رخ بدهد فوق العاده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رادوشویچ: دعوت شدن به تیم ملی کرواسی یک رویاست، امیدوارم باشگاه بلژیکی اولین قدم بیرانوند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: دعوت شدن به تیم ملی کرواسی یک رویاست، امیدوارم باشگاه بلژیکی اولین قدم بیرانوند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید