طرز تهیه مارشمالوی خانگی آسان با بافت فوق العاده

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مارشمالو یک خوراکی خوشمزه شبیه به پاستیل است که بافتی نرم تر و لطیف تر دارد. مارشمالو را هم می توان به تنهایی خورد و هم آن را همراه با نوشیدنی داغ مصرف کرد اما خوشمزه ترین روش مصرف آن، انداختن چند تکه مارشمالو در یک فنجان شکلات داغ است که طعمی فوق العاده ایجاد می نماید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه مارشمالوی خانگی را آموزش دهیم.

طرز تهیه مارشمالوی خانگی آسان با بافت فوق العاده

مارشمالوی خانگی

مارشمالو، یک خوراکی خوشمزه با بافتی لطیف و ژله ای است که در بین بچه ها و بزرگسالان هواداران زیادی دارد. این خوراکی مجذوب نماینده، با چند ماده ساده قابل تهیه است.

مواد لازم

  • پودر ژله آلبالو: یک بسته
  • پودر نارگیل: 3 قاشق غذاخوری
  • روغن مایع: یک قاشق غذاخوری
  • آب جوش: نصف یک لیوان
  • قالب سیلیکونی

طرز تهیه مارشمالوی خانگی

1.

برای تهیه مارشمالوی خانگی، ابتدا پودر ژله را به همراه نصف لیوان آب جوش کاملا مخلوط می کنیم و به روش بن ماری (ذوب کردن با حرارت غیرمستقیم با استفاده از آب) روی بخار کتری قرار می دهیم تا ذرات ژله کاملا حل گردد.

2.

زمانی که ذرات ژله کاملا حل شد، باید به مدت 5 دقیقه با دور تند همزن برقی، مواد را هم بزنیم تا کاملا پف کند و از حالت آبکی خارج گردد. همین که مواد پف کند کافی است و نباید سفت گردد.

3.

غلظت مواد باید به این شکل باشد. اگر ژله را زیاد هم بزنید، ماشمالوها چسبناک می شوند.

4.

در این مرحله با یک برس زوغن، قالب سیلیکونی را کاملا چرب می کنیم. اگر قابل کاملا چرب نگردد زمان خارج کردن، مارشمالو از قالب جدا نمی گردد.

5.

بعد از اینکه قالب را کاملا چرب کردیم، درون قالب را پودر نارگیل می ریزیم، به طوری که تمامی قالب با پودر نارگیل پوشیده گردد.

6.

در این مرحله، مواد ژله ای را درون قیف می ریزیم و داخل قالب سیلیکونی را پر می کنیم و به مدت 2 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کملا سفت گردد.

7.

بعد از 2 ساعت، مارشمالوی ما آماده است. آن را از یخچال خارج می کنیم و به آرامی از قالب در می آوریم و به پودر نارگیل آغشته می کنیم.

این مارشمالوی خوشمزه، طعم بسیار مجذوب نمایندهی دارد و بافت ژله ای و لطیف آن شما را هیجان زده می نماید.

-

وبلاگ تیم مسلم مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ تیم مسلم در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ تیم مسلم، به طور مستقیم از وبلاگ تیم مسلم کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ تیم مسلم به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ تیم مسلم مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه مارشمالوی خانگی آسان با بافت فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه مارشمالوی خانگی آسان با بافت فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید