فکری: امیدوارم در فصل نو برای هم دردسر درست نکنیم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران گفت: تصمیم گرفتیم تمرینات را خیلی سریع حتی با نفرات کم تر آغاز کنیم، امیدوارم روز به روز تیم مان جمع گردد.

فکری: امیدوارم در فصل نو برای هم دردسر درست نکنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تیم مسلم، محمود فکری در حاشیه اولین تمرین فصل نو تیم طرفدار، گفت: با توجه به صحبت هایی که با رحیمی داشتیم و توافقاتی که انجام شد، تصمیم گرفتیم تمرینات را خیلی سریع حتی با نفرات کم تر آغاز کنیم. امیدوارم روز به روز تیم مان جمع گردد. نفرات مدنظر را بگیریم. نفراتی که قرارداد داشتند ان شاالله رفته رفته اضافه شوند و کار جدی را در روز های آینده آغاز کنیم که قدم اول را محکم برداریم. از امروز استارت زدیم که ان شاالله برای مجموعه طرفدار خیر و برکت داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا حواشی گذشته در سایپا را کنار گذاشته و تمرکز کامل را برای لیگ برتر دارد، گفت: از الان به تیم طرفدار فکر می کنم و امیدوارم سال خوبی را اینجا داشته باشیم تا بتوانیم بازی های خوبی ارائه بدهیم و دردسر کمی داشته باشیم. به عنوان یک عضو، یک کوچکتر و یک برادر از همه همکاران خواهش می کنم فیرپلی را اجرا کنیم. خودمان هم به فوتبالمان یاری کنیم. ان شاالله در فضای خوب و جوانمردانه امتیاز بگیریم. اگر هم بازنده بازی بودیم در همان فضای خوب به هم تبریک بگوییم. ان شاالله برای هم دردسر درست نکنیم و همه فصل خوبی داشته باشیم.

سرمربی طرفدار در مورد بازار جابجایی فصل نو، بیان کرد: جابجایی یکی از زمان های پرسروصدای هر کشور است. بازیکنان و مربیانی که جا به جا می شوند، تنش ها و سروصدا های خودش را دارد. فوتبال ما هم این مسائل را دارد. در تیم طرفدار سیاست ما این است که اسکلت تیم را حفظ کنیم. با توجه به شناختی که از لیگ داشتیم بازیکنان خوب را سعی کردیم جذب کنیم. فهرست خاصی فعلا نداریم. با توجه به توانی که باشگاه طرفدار دارد امیدوارم بتوانیم 7 سهمیه لیگ فزونی را جذب و تیم یکدست و خوبی را روانه بازی ها کنیم. ان شاالله بتوانیم مقام سال گذشته را بهتر کنیم.

فکری در مورد اینکه پیش از این در تیم های پرطرفدار حضور داشته، اما تیم نوش از یار دوازدهم محروم است، گفت: سایپا هم باشگاهی است که طرفدار ندارد یا کم دارد. این ها چالش هایی است که سر راه مربیان قرار گرفته است. این توانی را در خودم می بینم که بتوانیم از حداکثر توان مان استفاده کنیم. طرفدار یار دوازدهمی است که می تواند به تیم ها یاری کند. به خاطر این زود آغاز کردیم که اگر نقاط قوتی را نداریم به این شکل جبران کنیم. با کوشش همه مجموعه به امید خدا خلا یار دوازدهم را جبران و پر کنیم.

وی در مورد اینکه تیم های کم طرفدار از داوری بیشتر ضربه می خورند، گفت: با توجه به آماری که از باشگاه گرفتم، سال گذشته زیاد از این بابت ضرر نکرده بود. اگر مواردی بوده دو طرفه بوده، از این بابت زیاد مسئله ای وجود نداشته است. ما باید به داوران یاری کنیم که در فضای آرام قضاوت و عدالت را برقرار نمایند. خواهشم این است که توجه بیشتری داشته باشند تا در فصل نو حق کسی ضایع نگردد. اگر اشتباهی هست عمدی نباشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فکری: امیدوارم در فصل نو برای هم دردسر درست نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: امیدوارم در فصل نو برای هم دردسر درست نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید