موسوی خبر تصمیم گیری کشورهای ضامن فرایند آستانه درباره آینده حکومت سوریه را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعای بعضی رسانه ها مبنی بر تصمیم گیری کشورهای ضامن فرایند آستانه درباره آینده حکومت سوریه را تکذیب کرد و آن را بی اساس خواند.

موسوی خبر تصمیم گیری کشورهای ضامن فرایند آستانه درباره آینده حکومت سوریه را تکذیب کرد

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ تیم مسلم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) ادعای بعضی رسانه ها مبنی بر تصمیم گیری کشورهای ضامن فرایند آستانه در خصوص آینده حکومت سوریه را تکذیب کرد و آن را بی پایه و اساس خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه تنها مردم سوریه هستند که در باره آینده، نوع حکومت و حکمرانان خود تصمیم خواهند گرفت، اضافه نمود: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار دولت و ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم حضور داشته و در آینده نیز به این راهبرد ادامه خواهد داد.

موسوی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران ، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن فرایند آستانه با ایجاد مناطق کاهش تنش، تشکیل کمیته قانون اساسی و پیگیری فرایند گفتگوها و آشتی ملی، کوشش دارند تا گفتگوهای سوری - سوری، تقویت شده و مردم سوریه درباره آینده خود تصمیم بگیرند.

به گزارش فارس، اخیرا نشست وزرای خارجه فرایند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) درباره اوضاع سوریه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و در سرانجام بیانیه ای صادر شد.

وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه امروز در این نشست با تاکید بر احترام به استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و حل و فصل سیاسی این بحران و جداسازی تروریست ها از معارضان، بر تداوم مبارزه با تروریسم توافق کردند. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس

به "موسوی خبر تصمیم گیری کشورهای ضامن فرایند آستانه درباره آینده حکومت سوریه را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی خبر تصمیم گیری کشورهای ضامن فرایند آستانه درباره آینده حکومت سوریه را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید