نیکوکار سنندجی 160 رأس دام سنگین را برای نیازمندان قربانی کرد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اهدای 160 رأس دام سنگین توسط نیکوکار سنندجی برای قربانی وتوزیع در بین مددجویان شهر سنندج خبر داد.

نیکوکار سنندجی 160 رأس دام سنگین را برای نیازمندان قربانی کرد

محمد رسول شیخی زاده در جمع وبلاگ تیم مسلم، با بیان اینکه توسط یکی از خیران سنندجی که خارج از کشور زندگی می کند 160 رأس دام سنگین قربانی و در بین نیازمندان توزیع می شود، اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد دام حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی افزود: یکصد رأس از این تعداد دام در سطح روستاهای سنندج و 60 رأس نیز در شهر سنندج ذبح و در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان نمود: ذبح، بسته بندی و توزیع این گوشت قربانی با هماهنگی دامپزشکی و از طریق کشتارگاه انجام شد.

شیخی زاده گفت: این گوشت قربانی به تعداد پنج هزار بسته در بین مددجویان شهری، توسط کارکنان این نهاد درب منازل آنان تحویل و در روستاها نیز با همکاری شورا ، دهیار و معتمدین توزیع شد.

وی از اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت و جمع آوری قربانی و نذورات خیران و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان یادآور شد: همچنین خیرانی که تمایل به مشارکت برای کمک به نیازمندان در ایام عید سعید قربان را دارند می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 6037991899967743 و یا شماره گیری کد #0878877 از طریق گوشی تلفن همراه کمک های خود را اهدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیکوکار سنندجی 160 رأس دام سنگین را برای نیازمندان قربانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکوکار سنندجی 160 رأس دام سنگین را برای نیازمندان قربانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید