(ویدیو) خلاصه بازی کالیاری 1 - 3 یوونتوس 24 اسفند 99

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در ملاقات کالیاری و یوونتوس چه گذشت؟

یوونتوس در هفته بیست وهفتم سری آ ایتالیا، مهمان کالیاری بود و پیروز شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

(ویدیو) خلاصه بازی کالیاری 1 - 3 یوونتوس 24 اسفند 99

یوونتوس که به خاطر حذف زودهنگامش توسط پورتو در هفته گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از سوی رسانه ها تحت فشار قرار داشت و در صدد اعاده حیثیت بود، خیلی زود دروازه حریفش را باز کرد. این گل در دقیقه 10 توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. ستاره پرتغالی 15 دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه 32 سومین گل خود را هم به ثمر رساند و با این هت تریک به منتقدانی که او را مسبب حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان دانستند پاسخ داد. رونالدو پس از به ثمر رساندن گل سوم خود، شادی گل معناداری هم انجام داد که تعیین بود مخاطب آن رسانه ها و افرادی بود که در چند روز اخیر او را زیر سؤال بردند. او پس از هت تریک به سمت یکی از دوربین های تلویزیونی رفت و انگشت خود را به سمت گوشش برد.

این دومین هت تریک رونالدو با پیراهن یوونتوس در سری آ بود. هت تریک قبلی او در سری آ نیز مقابل همین کالیاری در پیروزی 4 بر صفر یوونتوس در ماه ژانویه سال 2020 رقم خورده بود. این پنجاه وهفتمین هت تریک دوران بازیگری رونالدو و مجموعاً سومین هت تریک او برای یوونتوس در تمامی رقابت ها (با احتساب هت تریکش برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپای فصل 19-2018) است. استادیوم ساردینیا، تنها استادیوم در ایتالیا بود که رونالدو از زمان پیوستنش به یوونتوس در سال 2018 نتوانسته بود در آن گلزنی کند. در ادامه تیم کالیاری در دقیقه 61 از طریق 61 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما این گل برای فرار تیم منطقه ساردینیا از شکست خانگی کافی نبود.

با این نتیجه یوونتوس شانزدهمین بردش را در این فصل سری A کسب کرد و با 55 امتیاز به رده سوم جدول صندلی خود را در رده سوم جدول سری A مستحکم کرد. کالیاری هم با قبول پانزدهمین باختش در این فصل، 22 امتیاز و لب مرز منطقه سقوط جدول در صندلی هفدهم جدول باقی ماند.

منبع: فرارو

به "(ویدیو) خلاصه بازی کالیاری 1 - 3 یوونتوس 24 اسفند 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی کالیاری 1 - 3 یوونتوس 24 اسفند 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید