پریناز ایزدیار با یک کیلو آرایش ! ، سمیه ابد و یک روز کجا رفت ؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران: پریناز ایزدیار بازیگر خوش چهره و نچرال ایرانی است که مدتی پیش تصویری از خود با آرایشی ملیح و تل سری ستاره ای منتشر کرد و دل کاربران را برد.

پریناز ایزدیار با یک کیلو آرایش ! ، سمیه ابد و یک روز کجا رفت ؟

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشهٔ اهل ایران است. پریناز ایزدیار پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به معروفیت رسید. نخستین کار بازیگری پریناز ایزدیار در فیلم یک مرد، یک شهر است. پریناز ایزدیار در سال 1394 برای بازی در فیلم ابد و یک روز پیروز به دریافت سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارۀ فیلم فجر شد. پریناز ایزدیار این تصویر زیبا را از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، پریناز ایزدیار عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا

آیین اهدای جوایز انار طلایی نهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا، شب گذشته (30 دی ماه) به میزبانی سفارت استرالیا در تهران برگزار و جوایز برندگان طی مراسمی با حضور سفیر استرالیا و هیات داوران اهدا شد. این مراسم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود به علت شرایط ویژه کرونا برگزار گردید.

در ابتدی این مراسم لیندال ساکس سفیر استرالیا در ایران ضمن خیرمقدم به حضار گفت: اگرچه این مراسم به علت محدودیت های ناشی از کرونا به تعویق افتاد اما خوشحالم که امشب توانستیم این مراسم را هرچند با مقیاس کوچک تر برگزار کنیم.

در ادامه مراسم آرمین میلادی مدیر جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا، گفت: سال جاری جشنواره را با 9 ماه تاخیر برگزار کردیم؛ خوشحالم که بالاخره این رخ داد هرچند که به شکوه مراسم قبل نیست اما حضور شما در اینجا باعث گرمی مجلس است و چیزیست که برای ما در درجه اول اهمیت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: می خواهم اشاره کوچکی کنم به این نکته که همانطور که خانم سفیر گفت این جشنواره در نوامبر 2019 برای نهمین سال در شش شهر اصلی استرالیا برگزار گردید. جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا به صورت کاملا مستقل برگزار می گردد و دولت استرالیا یا سفارت استرالیا در تهران هیچ گونه دخالتی در نظم و برگزاری جشنواره ندارند، اما خیلی خوشحالیم که به ما این افتخار را می دهند و این حمایت را انجام می دهند تا ما این جشنواره را برگزار کنیم.

میلادی اعلام کرد: سال گذشته ما 11 فیلم قصر شیرین، سرکوب، جاندار، پیرمردها نمی میرند، هزارتو، زعفرانیه 14 تیر، سمفونی نهم، قسم، پیلوت، تهران شهر عشق و سال دوم دانشکده من را در بخش رقابتی جشنواره داشتیم که برندگان امشب از میان آن ها معرفی می شوند.

در ادامه هیات داوران جشنواره متشکل از سیدغلامرضا موسوی (تهیه کننده)، هایده صفی کمک (تدوینگر)، پارسا پیروزفر (بازیگر)، منصور ضابطیان (نویسنده و روزنامه نگار) و پریناز ایزدیار (بازیگر) به وسیله میلادی معرفی شدند و منصور ضابطیان به عنوان نماینده، بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.

جایزه برترین فیلم به وسیله غلامرضا موسوی به قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی اهدا شد.

منبع: رکنا

به "پریناز ایزدیار با یک کیلو آرایش ! ، سمیه ابد و یک روز کجا رفت ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریناز ایزدیار با یک کیلو آرایش ! ، سمیه ابد و یک روز کجا رفت ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید