کمبود انواع دارو در برخی از شهرهای استان مازندران

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از کمبود انواع دارو ها در برخی از شهر های استان مازندران خبر داد.

کمبود انواع دارو در برخی از شهرهای استان مازندران

مدتی است آوازه کمبود دارو در کشورمان پیچیده است و از طرف دیگر شیوع بیماری آنفلوآنزا در بین بچه ها مشکل را دوچندان کرده است. چند روزی است که مقداری دارو به کشورمان وارد شده است، اما همچنان از شهر های مختلف کشورمان پیام کمبود دارو ارسال می شود و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

شهروند خبرنگار ما از کمبود دارو هایی مانند آنتی بیوتیک بچه ها، استامینوفن، انسولین و دارو های بیماری قلب را در شهر های ساری و قائم شهر خبر داد.

متن پیام شهروند خبرنگار

نزدیک به چند ماه است که مازندران با نبود آنتی بیوتیک بچه ها دست و پنجه نرم می کند، متاسفانه اخیرا با باز شدن مدارس و شیوع انواع ویروس، فرزند 7 ساله ام به آنفلوآنزا و ویروس نو سرماخوردگی دچار شده است که البته از شواهد در کل کشور بیانگر اپیدمی بیماری در بچه ها به انواع بیماری شده است. سه روز است که ساده ترین داروی بچه ها مثل شربت استامینوفن در شهر های ساری و قائم شهر همچنین کمبود انسولین، کمبود داروی قلب و ... نایاب شده است. از مسئولین وزارت بهداشت استدعا می کنم که به فکر تهیه و تامین دارو برای همه اقشار، مخصوصا بچه ها عزیز باشند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه آموزش تصویربرداری برای شهروندوبلاگ تیم مسلم مراجعه کنید

وبلاگ تیم مسلم شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمبود انواع دارو در برخی از شهرهای استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود انواع دارو در برخی از شهرهای استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید