هوش مصنوعی

این گوشی 4 میلیون تومانی از روی آیفون15 پرو ساخته شده است!

زومیت نوشت: گوشی تازه تکنو با نمایشگر اچ دی پلاس 90 هرتزی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی در بین گوشی های مالی خودنمایی می نماید.

13 دی 1402

هوش مصنوعی خانه های آیندگان را به تصویر کشید، عکس

تصاویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی از سری AI x Future Cities Manas Bhatia، قابلیت دوام زیرساخت های پایدار را در پی گستردگی شهرنشینی در دنیا آنالیز می نماید.

1 مرداد 1402

نامه سرگشاده ماسک و 1000 فعال حوزه فناوری: به خاطر بشریت توسعه هوش مصنوعی را 6 ماه متوقف کنید

دیجیاتو: گروهی از فعالان فناوری، متخصصان هوش مصنوعی و علاقه مندان به این حوزه ازجمله ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و استیو وزنیاک، هم بنیان گذار اپل در نامه ای سرگشاده از آزمایشگاه های هوش مصنوعی درخواست نموده اند که تا حداقل 6 ماه آینده توسعه مدل های...

9 فروردین 1402

دستبند هوشمندی که فشار خون شما را ردیابی می کند

محققان به تازگی یک دستبند هوشمند توسعه داده اند که قادر است فشار خون افراد را درحالت های مختلف ردیابی کند.

10 تیر 1401

انویدیا از RTX 3090 Ti با حافظه و عملکرد سریع تر رونمایی کرد

انویدیا امروز و در جریان نمایشگاه CES 2022 از گرافیک تازه و قدرتمند خود تحت عنوان RTX 3090 Ti با فناوری حافظه سریع تر و عملکرد بهتر رونمایی کرد.

10 اسفند 1400

ویجت و ویژگی های تازه به Memories گوگل فوتوز اضافه می شود

گوگل فوتوز قابلیتی به نام مموریز دارد که گوگل آن را مجموعه ای از بهترین عکس ها و ویدیوهای شما، چه در سال های گذشته یا چه در هفته های اخیر تعریف کرده که به شما اجازه می دهد خاطراتتان را مرور کنید. گوگل اغلب افکت های جالبی را به این تصاویر اضافه می کند که...

7 اسفند 1400

خبرنگاران معاون وزارت بهداشت: قانون آزمون آنلاین با نظردانشگاه ها تدوین گردد

تهران- خبرنگاران- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تنظیم و نهایی شدن پیش نویس اولیه قوانین آزمون های الکترونیک را برای امتحانات ترم از دانشگاه های علوم پزشکی خواهان شد.

29 آذر 1399

هوش مصنوعی شناسایی محتوای ویدئوها را تسهیل می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اپل شرکتی به نام ویلینکس را خریداری کرده که الگوریتم هوش مصنوعی آن قادر به درک محتوای مختلف موجود در یک ویدئو و معین کردن و متمایزسازی آنهاست.

7 آذر 1399

گوشی های خانواده میت 40 هواوی معرفی شدند: نمایشگر 90 هرتزی، پردازنده 24 هسته ای، دوربین قدرتمند و 5G

امروز هواوی طی مراسمی رسمی از سه گوشی پرچم دار میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس رونمایی کرد.

1 آذر 1399

تیک تاک به اوراکل رسید

تیک تاک (TikTok) یک شبکه اجتماعی ویژه ساخت و به اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه 3 تا 15 ثانیه ای است که در چین به نام Douyin شناخته می شود. از وقتی که این اپلیکیشن در سال 2017 با سامانه موسیقی musical.ly تلفیق شده، به محبوبیت فراوانی به ویژه در میان نوجوانان دست یافته است....

7 آبان 1399

وقتی تکنولوژی به کمک پزشکی آمد، از تشخیص کرونا با هوش مصنوعی تا همکاری ربات های استریل ساز

بسیاری از استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری از ابتدای شیوع کرونا در جهان به دنبال راه و روشی برای مبارزه با این بیماری همه گیر بوده اند تا دریابند که چگونه با استفاده از فناوری هایی همچون هوش مصنوعی و کلان داده ها می توان به نبرد کرونا رفت.

10 تیر 1399

کره جنوبی با فناوری کووید-19 را شکست داد

در میانه بحران جهانی کووید -19، کره جنوبی یکی از پیروز ترین کشورها در مقابله با پاندمی ویروس کرونا بود. به گونه ای که این کشور در مدت زمانی اندک با بهره گیری از پلتفرم دیجیتال پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی منحنی کووید-19 را مسطح نموده و حتی انتخابات پارلمانی...

1 تیر 1399