ارائه یک لایحه جدید تقویت تحریمها علیه سوریه در کنگره آمریکا

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، کمیته موسوم به کمیته مطالعات جمهوریخواهان آمریکا پیش نویس لایحه ای را به مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر در ارتباط با سوریه تحت عنوان لایحه قانون 2020 متوقف ساختن کشتار در سوریه ارائه کرد.

ارائه یک لایحه جدید تقویت تحریمها علیه سوریه در کنگره آمریکا

به نقل از پایگاه الشرق الاوسط، این لایحه دربر دارنده پیشنهاد جلوگیری از عادی سازی روابط کشورها با حکومت سوریه و ایجاد مناطق آزاد اقتصادی در مناطق مخالف با حکومت سوریه است.

وبسایت موسوم به all4Syria گزارش کرد که دست کم 150 عضو محافظه کار این پیش نویس را در کنگره ارائه کردند.

این لایحه شامل شرح در مورد چگونگی استفاده و تقویت تحریم های اقتصادی با هدف جلوگیری از تامین اقتصادی حکومت سوریه و عادی سازی روابط با آن به ویژه در ارتباط با مقامهای ارشد و شرکتهای تجاری کشورهای عربی که به شکل دیپلماتیک حکومت سوریه را به رسمیت می شناسند، است.

این لایحه گفته که تحریم ها باید در قبال مدیران، افسران و دیگر مقامهای استخدام شده در زندان ها و بازداشتگاه های سوریه که مصمم به دخیل بودن در استفاده از شکنجه هستند، اعمال شوند.

این لایحه در بردارنده طیف گسترده تری از مجازات ها نسبت به قانون سزار که در اواسط ژوئن به اجرا در آمد، است.

این لایحه همچنین خواهان گزارشی که جرائم علیه بشریت، نسل کشی و جرائم جنگی ارتکابی در سوریه را مشخص کند، شده است.

لایحه همچنین خواهان مشخص یک کمیته کنگره ای برای ارائه گزارشی با موضوع ارزیابی تاثیر بالقوه، ریسکها و الزامات عملیاتی تشکیل و حفظ یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز بخشی از یا کل حریم سوریه شده است.

طبق گزارش وبسایت all4Syria این پیش نویس در عین حال خواهان گزارشی درباره ارزش خالص دارایی های بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و همچنین یک استراتژی برای حذف او از قدرت و به راه انداختن انتقال قدرت در سوریه شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ارائه یک لایحه جدید تقویت تحریمها علیه سوریه در کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه یک لایحه جدید تقویت تحریمها علیه سوریه در کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید