خبرنگاران راهور دزفول:وکالتنامه تعویض پلاک به مدت ایام تعطیلی کرونا تمدید می گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، دزفول - خبرنگاران - رئیس پلیس راهور شهرستان دزفول با اشاره به تعطیلی مرکز تعویض پلاک این شهرستان به دلیل شرایط قرمز کرونا گفت: وکالتنامه تعویض پلاک افراد به میزان ایام تعطیلی کرونا تمدید می گردد.

خبرنگاران راهور دزفول:وکالتنامه تعویض پلاک به مدت ایام تعطیلی کرونا تمدید می گردد

سرهنگ محمد تدین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تیم مسلم اضافه نمود: تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهرستان دزفول تا زمان نارنجی شدن شرایط کرونا در این شهرستان ادامه دارد چراکه این مرکز جزو مشاغلی است که باید در شرایط قرمز کرونا تعطیل گردد.

وی ادامه داد: متقاضیان تعویض پلاک خودرو در صورت نارنجی شدن شرایط کرونا در شهرستان دزفول می توانند به وسیله سایت https://nobatdehi.epolice.ir/ به صورت روزانه نوبت بگیرند و با رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی اقدام به تعویض پلاک نمایند.

رئیس پلیس راهور شهرستان دزفول بیان نمود: اگر وکالتنامه افراد مربوط به زمانی باشد که به خاطر کرونا مرکز تعویض پلاک تعطیل بوده، به تعداد روزهای تعطیلی به تاریخ وکالت نامه اضافه می گردد.

وی درخصوص محدودیت تردد در شرایط قرمز کرونا در شهرستان دزفول گفت: تردد تمام خودروهای بومی و غیربومی از ساعت 22 شب تا سه صبح ممنوع است؛ همچنین خودروهای غیربومی از ساعت سه صبح تا 22 شب اجازه تردد ندارند و جریمه می شوند.

سرهنگ تدین اضافه نمود: مالک خودروی پلاک غیربومی ولی ساکن دزفول در صورت جریمه می تواند با ارائه مستندات به پلیس راهور جریمه خود را حذف کند؛ همچنین افرادی که بنا به دلایل موجه نظیر انتقال بیمار مجبورند در ساعات ممنوعه تردد نمایند، با ارائه مستندات پزشکی جریمه آنها بخگردده می گردد.

شهرستان دزفول در حال حاضر در شرایط قرمز کرونا واقع شده است و ظرفیت بیمارستان عظیم این شهرستان تکمیل شده است؛ از این رو از 25 فروردین ماه تمام مشاغل گروه یک تا ساعت 18 اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه های 2، سه و چهار به طور کامل تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و اجازه هیچ نوع فعالیتی ندارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران راهور دزفول:وکالتنامه تعویض پلاک به مدت ایام تعطیلی کرونا تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راهور دزفول:وکالتنامه تعویض پلاک به مدت ایام تعطیلی کرونا تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید