رهبر کره شمالی تدابیر ضدکرونایی را تشدید کرد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، رهبر این کشور همزمان با ریاست بر یکی از نشست های دفتر سیاسی حزب حاکم کارگران دستور تشدید اقدامات فوق العاده مبارزه با ویروس کرونا در مواجهه با پاندمی کووید 19 را صادر کرد.

رهبر کره شمالی تدابیر ضدکرونایی را تشدید کرد

به نقل از خبرگزاری رویترز، این نشست در بحبوحه بلاتکلیفی ها و مسائل سیاسی و اقتصادی پیرامون پاندمی جهانی کووید 19 برگزار شد که فشارهای بیشتری را بر اقتصاد کره شاقتصادی اعمال می کند؛ کشوری که در حال حاضر به خاطر تحریم های بین المللی با هدف متوقف کردن برنامه اتمی اش تحت فشارهای اقتصادی واقع شده است.

خبرگزاری رسمی کره شاقتصادی موسوم به KCNA گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر کره شاقتصادی در نخستین حضور علنی خود در 25 روز اخیر بر لزوم حفظ حالت هشدار بالا و تشدید اقدامات مبارزه با پاندمی کرونا تاکید کرد.

خبرگزاری KCNA گزارش داد: در این نشست درباره جرائم جدی تعیین نشده مقامات حزبی در دانشگاه پزشکی پیونگ یانگ صحبت شد. دیگر مقامات در کمیته مرکزی و دیگر آژانس های دولتی با ناکام ماندن در تشدید نظارت بر این دانشگاه در حقیقت بر این جرائم سرپوش گذاشته، از آنها چشم پوشی کرده و از انها حمایت کرده اند.

این خبرگزاری اعلام نکرد که این جرائم مربوط به ویروس کرونا است یا خیر.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، کره شاقتصادی از ابتدای نوامبر سال جاری میلادی از بیش از 12 هزار تن تست کرونا گرفته و گزارش داده که هیچ مورد ویروس کرونایی در این کشور تایید نشده است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، به طور کلی در سراسر جهان بیش از 54 میلیون تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند و یک میلیون و 312 هزار و 334 تن بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

کیم جونگ اون از کشور خود خواسته تا یک کمپین 80 روزه را برای دستیابی به اهداف این کشور در تمامی بخش ها پیش از کنگره ژانویه 2021 میلادی آغاز کند؛ کنگره ای که در جریان آن درخصوص یک برنامه پنج ساله جدید تصمیم گیری خواهد شد.

خبرگزاری رسمی کره شاقتصادی گزارش داد، کیم توک هون، نخست وزیر این کشور از یک مجتمع ماشین آلات سنگین و یک کارخانه تولید دفتر واقع در جنوب شرقی پیونگ یانگ بازدید کرد تا درباره تلاش ها برای دستیابی به اهداف تعیین شده مذاکره کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "رهبر کره شمالی تدابیر ضدکرونایی را تشدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی تدابیر ضدکرونایی را تشدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید