زمان صدور مجوزهای کسب و کار از 55 به چهار روز کاهش یافت

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، وزیر امور مالی و دارایی از کاهش زمان صدور مجوزها از 55 روز در تیرماه 1398 به چهار روز در اردیبهشت 1399 در درگاه ملی مجوزهای کشور اطلاع داد و گفت: ایجاد پنجره واحد برای صدور مجوزهای آغاز کسب و کار در این زمینه موثر بوده است.

زمان صدور مجوزهای کسب و کار از 55 به چهار روز کاهش یافت

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از ایرنا، فرهاد دژپسند امروز (سه شنبه) در نود و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه یکی از مباحث بسیار مهمی که باید به طور متمرکز به آن پرداخته گردد، بهبود فضای کسب و کار است، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های اجرا شده در این زمینه اقدامات مهم و ارزشمندی اجرا شده است.

وی اضافه نمود: ایجاد پنجره واحد صدور مجوزهای آغاز کسب و کار یکی از این اقدامات بود که طول زمان فرآیند صدور مجوزها را از 72.5 روز به سه روز کاهش داد.

دژپسند تاکید نمود: در حال حاضر در سامانه G4B (درگاه ملی مجوزهای کشور) زمان صدور مجوزها از 55 روز در تیر ماه 1398 به چهار روز در اردیبهشت 1399 کاهش یافته است که این دست آورد بسیار خیره نماینده و تحولی اساسی محسوب می گردد.

وی گفت: ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به فعالان این عرصه راهبردی، امیدوارم روزی فرا رسد که عزیزان فعال در این بخش بدون دغدغه فعالیت نمایند و جامعه ایران نیز از برکات آن بهره مند گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "زمان صدور مجوزهای کسب و کار از 55 به چهار روز کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان صدور مجوزهای کسب و کار از 55 به چهار روز کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید