همایشها و نمایشگاه ها

پرداخت هزینه های سلامت از جیب مردم

کمیسیون بهداشت مجلس گفت: طرح دارو یار باید از ابتدای سال اجرایی می شد که در حال حاضر اندازه پرداختی هزینه های سلامت از جیب مردم هنوز زیاد است.

3 آبان 1401

بازی زلاتان در یک فیلم سینمایی

زلاتان ابراهیموویچ اولین سکانس های بازیگری خود را در فیلمی تاریخی منتشر کرد.

5 مهر 1401

قیمت قطعی خودروی تازه رسپکت بهمن موتور

شرکت بهمن موتور قیمت نهایی و قطعی خودرو رسپکت پرایم این شرکت را ویژه شهریورماه 1401 اعلام نمود.

25 شهریور 1401

راهنمای سفر؛ آشنایی با سبک های مختلف سفر!

امروزه در عصر تکنولوژی یکی از اجزای جدا نشدنی از زندگی افراد سفر می باشد. به طور کلی انواع سبک سفر و روش های مختلف وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع سبک های سفر را انتخاب نموده و پس از تامین بودجه مورد احتیاج و جمع آوری وسایل...

12 شهریور 1401

شب تلخ علی علیپور در اروپا؛ ژیل ویسنته در هلند گلباران شد

تهران (پانا) - ژیل ویسنته در حضور علی علیپور شکست سنگینی را متحمل شد.

28 مرداد 1401

سفری به سواحل آنتالیا در کمتر از 20 دقیقه

از یک بازی آغاز کنیم! من یک کلمه می گویم و شما هر چه درباره آن به ذهنتان رسید را توصیف کنید: سواحل آنتالیا. برای من این عبارت مجذوب کننده، رنگ قرمز و سفید سایه بان های ساحل است، صدای خنده و سرگرمی، غذاهای متفاوت دریایی، خنکی و آرامش محض.

14 مرداد 1401

رقبای چینی ماشین های آمریکایی

رسانه های خبری چین به خصوص آنهایی که در حوزه خودرو فعالند، هر روز اخباری درباره برترین های نمایشگاه گوانجو منتشر می نمایند. یکی از حوزه های خبری هم به اشکال مختلف به ماشین های به اصطلاح لاکچریاختصاص دارد ؛ ماشین هایی که به نظر می رسد برای رقابت با ماشین...

8 مرداد 1401

برگزاری همایش دوچرخه سواری سایکل گردشگر ها در بوشهر

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، برگزاری همایش دوچرخه سواری سایکل گردشگر ها در بوشهر صورت پذیرفت.

27 تیر 1401

تصویر احتمالی وان پلاس 10 به بیرون درز کرد

به تازگی تصویر یک گوشی تازه از وان پلاس به بیرون درز پیدا کرده است که به نظر می رسد همان مدل استاندارد پرچم دارهای تازه شرکت چینی یعنی وان پلاس 10 باشد.

26 خرداد 1401

معرفی هتل ایبیس ازمیر آلسانکاک ، 3 ستاره

هتل ایبیس ازمیر آلسانکاک | ibis Izmir Alsancak Hotelاین اقامتگاه 3 ستاره در مرکز شهر ازمیر واقع شده و از ایستگاه قطار آلسانکاک ایزبان تنها 50 متر فاصله دارد که از آنجا به بسیاری از جاذبه های شهر دسترسی خواهید داشت. هتل ایبیس ازمیر آلسانکاک اتاق هایی با تجهیزات کامل،...

20 خرداد 1401

نخستین جشنواره فجر مدیریت ایران 16 اسفند برگزار می گردد

جشنواره فجر مدیریت ایران با رویکرد تبیین نظام مدیریتی شایسته سالار در قرن نو در دو بخش خصوصی و دولتی به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت 16 اسفند در سالن همایش های صداوسیما برگزار می گردد.

13 اردیبهشت 1401

توسعه پایدار این است که برای نسل آینده تهدید نباشیم

خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان گفت: بخشی مهمی از مفهوم توسعه پایدار بدین معناست که برای نسل های آینده تهدید نباشیم و بدانیم منابعی در اختیار ما امانت هستند، لذا در کنار بهره برداری درست از این منابع وظیفه داریم آن ها برای...

12 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به تایپه

راهنمای مسافرتی به تایپه | Travel Guide To Taipeiچین تایپه که با عنوان تایوان هم شناخته می شود، یکی از مراکز برتر اقتصادی در آسیا است. شهر تایپه، مرکز تایوان است که تعدای از معروف ترین آثار معماری از جمله برج تایپه 101 را در خودش جای داده است. این شهر بازارهای شبانه...

4 اردیبهشت 1401

حضور 14 شرکت گردشگری ایرانی در نمایشگاه فیتور

مدیرعامل کانون #جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: 14 شرکت بخش خصوصی #گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور (FITUR#) حضور دارند.

14 اسفند 1400

انویدیا از RTX 3090 Ti با حافظه و عملکرد سریع تر رونمایی کرد

انویدیا امروز و در جریان نمایشگاه CES 2022 از گرافیک تازه و قدرتمند خود تحت عنوان RTX 3090 Ti با فناوری حافظه سریع تر و عملکرد بهتر رونمایی کرد.

10 اسفند 1400

نانومحصول ایرانی نامزد دریافت جایزه برترین محصول از نگاه مؤسسه فیلتراسیون کانادایی شد

منسوج ضد ویروس محققان ایرانی نامزد دریافت جایزه برترین محصول از نگاه مؤسسه فیلتراسیون کشور کانادا با عنوان Waterloo Filtration شد.

7 اسفند 1400

عربستان سعودی مگاشهر 500 میلیارد دلاری می سازد

احداث یک مگاشهر 500 میلیارد دلاری، نوترین تصمیم محمد بن سلمان، ولیعهد نو عربستان است که نشان داده با جدیت راستا توسعه را دنبال می نماید.

5 اسفند 1400

از جشنواره های دیدنی آلمان بیشتر بدانید

از جشنواره های متعدد آلمان می توان به جشنواره موسیقی در بایرویت، جشنواره فرینج رکلینگهاوزن، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، کارناوال و جشنواره بین المللی فیلم برلین اشاره نمود.

29 بهمن 1400

اعتراف وزیر خارجه آلمان بر اختلافات عمده با ورشو در ملاقات با همتای لهستانی

وزیر امور خارجه آلمان در ملاقات با همتای لهستانی خود در ورشو با اعتراف به وجود اختلافات عمده بین طرفین در بعضی موضوعات، بر لزوم حل این مسائل به وسیله مذاکره تاکید نمود.

18 بهمن 1400

برپایی نمایشگاه صنایع دستی انجمن ضایعات نخاعی در بندرعباس

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی به وسیله انجمن ضایعات نخاعی در بندرعباس اطلاع داد.

2 بهمن 1400
تعداد: (51)