پیغام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر پیامی را صادر کرد.

پیغام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، متن پیغام دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به توضیح زیر است:

هنر معاصر ایران به همّت هنرمندان جوان و حمایت هنرمندان پیشکسوت، به جریانی مؤثر و مهم در فرهنگ امروز ایران بدل شده است. هنرهای کلاسیک همچون نقاشی، مجسمه سازی و سفال در همراهی و گفت و گوی علمی با دیگر شاخه ها و رسانه های نوین هنری بستری تازه از بیان هنری ایجاد و در فهم و باز تعریف رسانه های هنری دریچه های جدیدی گشوده است.

جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنایت به این رویکرد در ادوار دوازده گانه گذشته زمینه ساز خلق و رشد هنر معاصر در حوزه هنرهای تجسمی بوده است.

سیزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزون بر رشد کمّی تعداد هنرمندان با تمرکز بر خوانش تازه از اثر هنری و استفاده از ظرفیت رسانه های مختلف هنری، هنرمندان جوان را در همراهی و آموختن از پیشکسوتان تشویق داشته تا سال به سال آثار تازه تر و نو به نویی خلق نمایند.

این دوره جشنواره با اجرای ویژه خود که متکی بر شیوه نامه های بهداشتی مربوط به شیوع ویروس کرونا است فضایی متفاوت را در هنر سرزمین کهن ما ایجاد نموده و بارقه های امید و نشاط و آگاهی را در جامعه روشن نگه می دارد.

از هنرمندانی که با شرکت در این رویداد ملّی آثار خود را از همه ایران به جشنواره رسانده و استادانی که آثار جوان ترها را داوری نموده اند و همکارانی که در دبیرخانه و اجرای جشنواره در کوشش بوده اند صمیمانه متشکرم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیغام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید