طراحی گرافیکی و چاپ

عکس هایی جالب و دیده نشده از اصفهانِ 90 سال قبل

یکی از مهم ترین بخش های کار مطالعاتی هولتسر عکس هایی بود که او در مدت پرواز و پس از آن از شهر های مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، کاشان و بوشهر برداشت.

31 اردیبهشت 1402

جلد سوم قصه های حاج بابا در زنجان منتشر شد

امیر نعمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: حوزه هنری استان زنجان در بخش نشر و کتاب اقدامات متعددی انجام داده است که از جمله آن حمایت از کتاب های مختلف است.

14 فروردین 1402

قیمت قطعی خودروی تازه رسپکت بهمن موتور

شرکت بهمن موتور قیمت نهایی و قطعی خودرو رسپکت پرایم این شرکت را ویژه شهریورماه 1401 اعلام نمود.

25 شهریور 1401

قابلیت تازه اینستاگرام؛ اشتراک گذاری پست ها، ریلز ها و لوکیش با QR کد

در ماه جولای نیز گوگل گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد مکان یابی به وسیله دو پلتفرم تیک تاک و اینستاگرام افزایش چشمگیری در میان کاربران جوان آمریکایی یافته است.

7 شهریور 1401

یوونتوس با قراردادی انحصاری دوباره به بازی های فیفا بازمی شود

فیفا 23 (FIFA 23) یکی از عناوینی است که این مدت اخبار زیادی از آن منتشر شده است. از تکنولوژی های نو گرفته تا اضافه شدن جام جهانی همگی باعث شدند تا فیفا 23 بزرگ ترین عنوان این مجموعه باشد. حال اعلام شده که پس از 3 سال تیم یوونتوس (Juventus) دوباره به این مجموعه بازگشته...

10 مرداد 1401

از جشنواره های دیدنی آلمان بیشتر بدانید

از جشنواره های متعدد آلمان می توان به جشنواره موسیقی در بایرویت، جشنواره فرینج رکلینگهاوزن، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، کارناوال و جشنواره بین المللی فیلم برلین اشاره نمود.

29 بهمن 1400

13 خاصیت لبو و آب لبو برای سلامتی

مطالعات اخیر از تأثیر چشمگیر لبو و آب لبو در بهبود عملکرد ورزشکاران، کاهش فشار خون و افزایش جریان خون حکایت دارند. امروزه غذاهای مختلف تهیه شده از لبو و محصولات آن در همه جا دیده می شوند. جالب است بدانید لبو و چغندر قند از یک خانواده اند، ولی از لحاظ...

10 آبان 1400

معرفی سماق و خواص درمانی آن

سماق دارای گونه های مختلفی می باشد. در اینجا به نام علمی و مشخصات مربوطه به یک گونه از سماق که نسبت به دیگر گونه ها مرغوبتر بوده و خواص دارویی هم دارد اشاره شده است.

5 آبان 1400

راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات صنعتی

دسترسی سریع و مقرون به صرفه به جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای صنعتی برای خرید تجهیزات مورد احتیاج خود سراغ فروشگاه های اینترنتی بروند.

8 شهریور 1400

برترین اپلیکیشن های دوربین آیفون در سال 2021

همان طور که انتخاب یک دوربین DSLR برتر تک سایز یا انتخاب یک دوربین بدون آیینه برای هر کاربری بسیار سخت است؛ مطمئنا هیچ اپلیکیشن کامل و فزونی برای همه کاربران یافت نمی گردد.

9 مرداد 1400

13 کارگردان نابغه که با اولین فیلمشان نامزد اسکار شدند

ساخت فیلم اول قدم بزرگی برای یک کارگردان است اما اگر با نامزدی جایزه اسکار همراه شود دیگر باید آن را نوعی دستاورد برجسته در نظر گرفت.

27 اردیبهشت 1400

یادگیری مهارت های کاربردی و پولساز در آموزشگاه گرافیستار

رپرتاژ آگهی - راه های یادگیری آموزش ایلوستریتورآموزش ایلوستریتور را می توان از دو جهت یاد گرفت که بطور مختصر در ادامه شرح خواهیم داد.

22 اسفند 1399

دلایل شکست آمریکا در سوریه

به گزارش خبرنگاران، جفری فلتمن، دیپلمات حرفه ای آمریکایی که طی سال های 2009 تا 2012 میلادی به عنوان معاون وزیر امور خارجه این کشور در امور خاور نزدیک فعالیت می کرد و پس از آن نیز به مدت شش سال معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی و تثبیت صلح بود، در مصاحبه...

16 اسفند 1399

کتاب حیات وحش بافق رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، در مراسم رونمایی از کتاب حیات وحش بافق که با حضور مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولان شهرستان بافق برگزار گردید، عالیه نقیب الذاکرین مولف این کتاب در سخنانی گفت: این کتاب مجموعه پژوهشی...

29 مهر 1399

اسارت، بخش گمشده جنگ در آثار نویسندگان است

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پس از گذشت بیش از سی سال از جنگ تحمیلی، سه کتاب با موضوع اسارت، در برگیرنده داستان هایی مستند از زندگی اسرای عراقی در اردوگاه های ایران، با وحدت راوی و نویسنده، چاپ و منتشر شد. جنگ را ما شروع کردیم، عنوان کتاب نخست...

28 مهر 1399

کتاب شیوه نامه روزنامه نگاری؛ اثر تازه مجید رضاییان

کتاب شیوه نامه روزنامه نگاری به قلم مجید رضاییان با هدف آموزش دستورالعمل ها و قواعد صحیح روزنامه نگاری از دوشنبه 13 مرداد ماه در دسترس دانشجویان و علاقه مندان این رشته نهاده شد.

5 مهر 1399

برگزاری نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی منوط به موافقت ستاد مقابله با کرونا

جلال ذکایی رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت وگو با خبرنگاران ، بیان کرد: با توجه به تعطیلی های اخیر نمایشگاه های مختلف، بحث تعطیلی نمایشگاه چاپ دیجیتال هم مطرح شده است که در این زمینه منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم.

5 تیر 1399