موسیقی

برترین بازی هری پاتر تاریخ؛ نقدها و نمرات میراث هاگوارتز منتشر شد

بازی به شدت مورد انتظار هاگوارتز لگسی (Hogwarts Legacy) به عنوان جدیدترین اثر استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software)، بالاخره عرضه شده است. به همین ترتیب، نقدهای بازی نیز به تازگی منتشر شده اند که تصویری را از کیفیت این بازی اکشن و نقش آفرینی ارائه می دهند.

24 بهمن 1401

بررسی بهترین زمان سفر به آنکارا

اگر چه بسیاری از مسافران استانبول را محبوب ترین شهر ترکیه می دانند، اما آنکارا نیز با میراث تجاری، فرهنگی و تاریخی خود در چند سال اخیر به یکی از پررونق ترین شهرهای ترکیه از نظر گردشگری تبدیل شده است. این شهر که مظهر استقلال ترکیه است، پس از آنکه مردم ترکیه...

3 آذر 1401

راهنمای سفر؛ آشنایی با سبک های مختلف سفر!

امروزه در عصر تکنولوژی یکی از اجزای جدا نشدنی از زندگی افراد سفر می باشد. به طور کلی انواع سبک سفر و روش های مختلف وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع سبک های سفر را انتخاب نموده و پس از تامین بودجه مورد احتیاج و جمع آوری وسایل...

12 شهریور 1401

استقبال بی سابقه از کنسرت همایون شجریان در کانادا

همایون شجریان در تورنتو هم رکوردشکنی کرد و تمامی بلیت های کنسرتش در این شهر کانادا طی 24 ساعت به فروش رفت تا اجرای او بار دیگر تمدید گردد.

5 مرداد 1401

همکاری بلانشت و مالیک در یک پروژه واقعیت مجازی

یک پروژه واقعیت مجازی با زمینه عرفانی و مدیتیشن که به شناخت از درون بدن انسان و کارکرد سلول منجر می گردد در جشنواره ترایبکا به نمایش درمی آید.

31 تیر 1401

نگاه متعجب ماهور الوند و سگ باوفایش

به گزارش ساعد نیوز،ماهور الوند تصویری با سگ خود در فضای مجازی منتشر کرد.

9 اردیبهشت 1401

از جشنواره های دیدنی آلمان بیشتر بدانید

از جشنواره های متعدد آلمان می توان به جشنواره موسیقی در بایرویت، جشنواره فرینج رکلینگهاوزن، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، کارناوال و جشنواره بین المللی فیلم برلین اشاره نمود.

29 بهمن 1400

رمانتیک ترین شهرهای آمریکای جنوبی برای ماه عسل

انتخاب مکانی که می خواهید ماه عسل را در آن بگذرانید، علاوه بر ذوق و سلیقه، احتیاج به کمی اطلاعات دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعات مورد نظرتان را کسب کنید.

14 بهمن 1400

آن سوی سی نما ، شماره 5 نشریه دانشجویی آینه جادو منتشر شد

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)، پنجمین شماره نشریه سینمایی، رسانه ای و فرهنگی آینه جادو منتشر شد.

30 بهمن 1399

رونمایی از محصولات جدید اپل

گفته می گردد بحران شیوع کرونا دلیل اصلی عدم ارائه آیفون جدید بوده است. با این وجود، اپل 2 ساعت هوشمند و آیپد جدید خود را در کنار خدمات تازهٔ آنلاینش معرفی کرد.

9 آبان 1399

تیک تاک به اوراکل رسید

تیک تاک (TikTok) یک شبکه اجتماعی ویژه ساخت و به اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه 3 تا 15 ثانیه ای است که در چین به نام Douyin شناخته می شود. از وقتی که این اپلیکیشن در سال 2017 با سامانه موسیقی musical.ly تلفیق شده، به محبوبیت فراوانی به ویژه در میان نوجوانان دست یافته است....

7 آبان 1399

حضور پیروز ایران در کمپین تبلیغاتی سلایق غذایی سازمان جهانی گردشگری

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حضور پیروز ایران در کمپین تبلیغاتی سلایق غذایی یا (Gastronomy) که از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برگزار گردید، فرصتی است که رویای سفر کردن به وسیله غذا و آشپزی را زنده نگه...

15 شهریور 1399

بازگشت پسران بدِ سینما بعد از 17 سال

خبرنگاران: قسمت سوم از فیلم bad boys یا پسران بد به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح سال جاری به نمایش درآمد. این فیلم که دنباله دو فیلم پسران بد 1 محصول سال 1995 و پسران بد 2 محصول سال 2003 می باشد این روز ها در باکس آفیس به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

8 شهریور 1399

ایرانیش میانبری برای شناخت هویت ایرانی است، نیش ها را به عشق ایران تحمل می کنیم

با بازدید مدیران شبکه دو سیما از لوکیشن ایرانیش این مسابقه تلویزیونی وارد فاز فراوری شد تا ثابت کند ایرانیش بهتر از خارجیشه؛ مسابقه ای که با اجرای پوریا پورسرخ می کوشد به وسیله بازی های قدیمی هویت ایرانی را زنده کند.

4 شهریور 1399

نخستین بازیگر زن ایران

خبرنگاران: 23 سال پیش در چنین روزی صدیقه سامی نژاد در تهران درگذشت. او دو فیلم بازی کرد و به خاطر مخالفت خانواده دست از کار کشید. صدیقه با نام هنری روح انگیز سامی نژاد در بم زاده شد. در کودکی پدرش را از دست داد.

1 شهریور 1399

گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت - انواع گیفت کارت - روش استفاده از گیفت کارت - نکاتی درباره خرید گیفت کارت - گیفت کارت گوگل پلی - گیفت کارت آی تونز - گیفت کارت ها

7 خرداد 1399